Muotoilemme palvelusi ja valikoimasi
Muotoilemme palvelusi ja valikoimasi

Kaipaavatko palvelusi piristysruisketta? Käymme läpi palvelutarjoomasi ja varmistamme, että palvelusi ja tuotteesi ovat elinvoimaisia ja asiakkaidesi tarpeita vastaavia. Poistamme myös palvelutuotantosi pullonkauloja ja sujuvoitamme palveluprosessejasi. 

Hiomme palveluprosessisi asiakaslähtöisiksi ja tasalaatuisiksi

1. Nykyisen palvelutarjoomasi arviointi

Ilman selkeitä tavoitteita palvelutarjoomasi yhtenäisyyden ja kattavuuden hallinta voi käydä haasteelliseksi. Ensimmäiseksi kannattaakin rajata, mihin asiakastarpeisiin haluat vastata.

Kun tavoitteet ja kohderyhmät ovat selkeät, voimme arvioida miten hyvin palvelutarjoomasi täyttää esimerkiksi asiakaslähtöisyyden vaatimukset tai tunnistetut asiakastarpeet. Palveluvalikoimasi tulee myös tukea valitsemaasi strategiaa. Johdonmukainen palvelutarjooma tukee myös asiakkaasi mielikuvia yrityksesi osaamisesta.

2. Uusien asiakaslähtöisien palvelukonseptien suunnittelu ja muotoilu

Jos palveluvalikoimassasi on selkeitä puutteita, autamme sinua uusien palvelukonseptien tai lisäpalvelujen suunnittelussa ja muotoilussa. Voit myös täydentää tarjoomaasi osaavan verkostosi kautta – kaikkea ei tarvitse aina tehdä itse. Tärkeintä on, että asiakas saa tarvitsemansa palvelut vaivattomasti ja yhdeltä luukulta.

3. Olemassa olevien palvelujen kehittäminen

Arvioimme halutessasi myös nykyisten palveluidesi yksityiskohtia, kuten asiakaslähtöisyyttä, palvelupolun sujuvuutta ja palvelutuotantosi laatua. Autamme sinua kehittämään myös palveluidesi sisältöä, saavutettavuutta, tasalaatuisuutta ja kannattavuutta.

Suurennuslasi

1. Nykyisen palvelutarjoomasi arviointi

Ilman selkeitä tavoitteita palvelutarjoomasi yhtenäisyyden ja kattavuuden hallinta voi käydä haasteelliseksi. Ensimmäiseksi kannattaakin rajata, mihin asiakastarpeisiin haluat vastata.

Kun tavoitteet ja kohderyhmät ovat selkeät, voimme arvioida miten hyvin palvelutarjoomasi täyttää esimerkiksi asiakaslähtöisyyden vaatimukset tai tunnistetut asiakastarpeet. Palveluvalikoimasi tulee myös tukea valitsemaasi strategiaa. Johdonmukainen palvelutarjooma tukee myös asiakkaasi mielikuvia yrityksesi osaamisesta.

Piparkakku-ukko

2. Uusien asiakaslähtöisien palvelukonseptien suunnittelu ja muotoilu

Jos palveluvalikoimassasi on selkeitä puutteita, autamme sinua uusien palvelukonseptien tai lisäpalvelujen suunnittelussa ja muotoilussa. Voit myös täydentää tarjoomaasi osaavan verkostosi kautta – kaikkea ei tarvitse aina tehdä itse. Tärkeintä on, että asiakas saa tarvitsemansa palvelut vaivattomasti ja yhdeltä luukulta.

Hunajapurkki

3. Olemassa olevien palvelujen kehittäminen

Arvioimme halutessasi myös nykyisten palveluidesi yksityiskohtia, kuten asiakaslähtöisyyttä, palvelupolun sujuvuutta ja palvelutuotantosi laatua. Autamme sinua kehittämään myös palveluidesi sisältöä, saavutettavuutta, tasalaatuisuutta ja kannattavuutta.

NÄIN ETENEMME

Lämmittely

Lämmittely

Käymme aloitustyöpajassamme läpi palveluvalikoimasi nykytilan ja valitsemme sopivat kehityskohteet.

Startti

Startti

Vahvistamme asiakasymmärrystä, käymme läpi kohderyhmäsi ja palvelulupauksesi 1–3 työpajassa.

Kiihdytys

Kiihdytys

Hiomme palveluprosessisi yksi kerrallaan asiakaslähtöisiksi ja tasalaatuisiksi. Täydennämme tarvittaessa palveluvalikoimaasi uusilla konsepteilla. Keskimäärin 1–2 työpajaa/palvelu.

Oikopolku

Oikopolku

Muotoilemme asiakaskokemustasi tukevat yhtenäiset palvelumaisemat ja muut palveluelementtisi. Viilaamme myös visuaaliset ohjeistuksesi ja palvelukäsikirjasi. 2–5 työpajaa.

Sinun vuorosi

Sinun vuorosi

Saat meiltä valmiit askelmerkit asiakaslähtöisen yrityskulttuurisi kehittämiseen sekä palvelutarjoomasi ja asiakaslupaustesi ylläpitoon.

NÄIN ETENEMME

Lämmit-tely

Lämmittely

Aloitustyöpajassa käymme läpi palveluvalikoimasi nykytilan ja valitsemme sopivat kehityskohteet.

Startti

Startti

Vahvistamme asiakasymmärrystä, käymme läpi kohderyhmäsi ja palvelulupauksesi 1–3 työpajassa.

Kiihdy-tys

Kiihdytys

Hiomme palveluprosessisi yksi kerrallaan asiakaslähtöisiksi ja tasalaatuisiksi. Täydennämme tarvittaessa palveluvalikoimaasi uusilla konsepteilla. Keskimäärin 1–2 työpajaa/palvelu.

Oiko-polku

Oikopolku

Muotoilemme asiakaskokemustasi tukevat yhtenäiset palvelumaisemat ja muuta palveluelementtisi. Viilaamme myös visuaaliset ohjeistuksesi ja palvelukäsikirjasi. 2–5 työpajaa.

Sinun vuorosi

Sinun vuorosi

Saat meiltä valmiit askelmerkit asiakaslähtöisen yrityskulttuurisi kehittämiseen sekä palvelutarjoomasi ja asiakaslupaustesi ylläpitoon.

NÄIN ETENEMME

Lämmittely

Lämmittely

Käymme aloitustyöpajassamme läpi palveluvalikoimasi nykytilan ja valitsemme sopivat kehityskohteet.

Startti

Startti

Vahvistamme asiakasymmärrystä, käymme läpi kohderyhmäsi ja palvelulupauksesi 1–3 työpajassa.

Kiihdytys

Kiihdytys

Hiomme palveluprosessisi yksi kerrallaan asiakaslähtöisiksi ja tasalaatuisiksi. Täydennämme tarvittaessa palveluvalikoimaasi uusilla konsepteilla. Keskimäärin 1–2 työpajaa/palvelu.

Oikopolku

Oikopolku

Muotoilemme asiakaskokemustasi tukevat yhtenäiset palvelumaisemat ja muuta palveluelementtisi. Viilaamme myös visuaaliset ohjeistuksesi ja palvelukäsikirjasi. 2–5 työpajaa.

Sinun vuorosi

Sinun vuorosi

Saat meiltä valmiit askelmerkit asiakaslähtöisen yrityskulttuurisi kehittämiseen sekä palvelutarjoomasi ja asiakaslupaustesi ylläpitoon.

NÄIN ETENEMME

Lämmittely

Lämmittely

Käymme aloitustyöpajassamme läpi palveluvalikoimasi nykytilan ja valitsemme sopivat kehityskohteet.

Startti

Startti

Vahvistamme asiakasymmärrystä, käymme läpi kohderyhmäsi ja palvelulupauksesi 1–3 työpajassa.

Kiihdytys

Kiihdytys

Hiomme palveluprosessisi yksi kerrallaan asiakaslähtöisiksi ja tasalaatuisiksi. Täydennämme tarvittaessa palveluvalikoimaasi uusilla konsepteilla. Keskimäärin 1–2 työpajaa/palvelu.

Oikopolku

Oikopolku

Muotoilemme asiakaskokemustasi tukevat yhtenäiset palvelumaisemat ja muuta palveluelementtisi. Viilaamme myös visuaaliset ohjeistuksesi ja palvelukäsikirjasi. 2–5 työpajaa.

Sinun vuorosi

Sinun vuorosi

Saat meiltä valmiit askelmerkit asiakaslähtöisen yrityskulttuurisi kehittämiseen sekä palvelutarjoomasi ja asiakaslupaustesi ylläpitoon.

OSAAJAMME PALVELUKSESSASI

OTA YHTEYTTÄ!

Kerromme lisää ratkaisuistamme, joilla tuemme organisaatiosi asiakaslähtöisyyden kasvua ja mieliinjäävien palvelukokemusten rakentamista.

Hanna Apunen

AD, palvelumuotoilija
+358 41 431 7130
hanna.apunen@octante.fi

Tule käymään!

Octante
Siemenkuja 2 B, kolmas kerros
00700 Helsinki

Lähetä postia!

Octante
Huhtatie 16
00700 Helsinki