Askelmerkit asiakaslähtöiseen palvelutuotantoon
Askelmerkit asiakaslähtöiseen palvelutuotantoon
Näin viilaamme asiakaslähtöisen palvelutuotantosi ja asiakaskokemuksesi huippuunsa:
Näin viilaamme asiakaslähtöisen palvelutuotantosi ja asiakaskokemuksesi huippuunsa:

1.
Kirkastamme asiakas-
lupauksesi

Syvällinen asiakasymmärrys on perusta, jolle rakennat kestävät palvelu- ja brändilupauksesi.

2.
Viilaamme asiakas-
kokemuksesi

Yhtenäistetyt asiakas- ja brändikokemukset tukevat asiakaslähtöisen strategiasi toteuttamista.

3.
Muotoilemme palvelu-
valikoimasi

Päivitetty palvelusalkkusi huomioi asiakkaasi koko elinkaaren tarpeet.

.

4.
Visualisoimme palvelu-
ympäristösi

Huolehdimme, että fyysiset ja sähköiset palveluympäristösi ja muut palveluelementtisi, markkinointimateriaalisi ja myymälätilasi ovat visuaalisesti yhtenäisiä ja tukevat palvelusi jättämää muistijälkeä.

1.
Kirkastamme asiakas-
lupauksesi

Syvällinen asiakasymmärrys on perusta, jolle rakennat kestävät palvelu- ja brändilupauksesi.

2.
Viilaamme asiakas-
kokemuksesi

Yhtenäistetyt asiakas- ja brändikokemukset tukevat asiakaslähtöisen strategiasi toteuttamista.

3.
Muotoilemme palvelu-
valikoimasi

Päivitetty palvelusalkkusi huomioi asiakkaasi koko elinkaaren tarpeet.

.

4.
Visualisoimme palvelu-
ympäristösi

Huolehdimme, että fyysiset ja sähköiset palveluympäristösi ja muut palveluelementtisi, markkinointimateriaalisi ja myymälätilasi ovat visuaalisesti yhtenäisiä ja tukevat palvelusi jättämää muistijälkeä.

1.
Kirkastamme asiakas-
lupauksesi

Syvällinen asiakasymmärrys on perusta, jolle rakennat kestävät palvelu- ja brändilupauksesi.

2.
Viilaamme asiakas-
kokemuksesi

Yhtenäistetyt asiakas- ja brändikokemukset tukevat asiakaslähtöisen strategiasi toteuttamista.

3.
Muotoilemme palvelu-
valikoimasi

Päivitetty palvelusalkkusi huomioi asiakkaasi koko elinkaaren tarpeet.

.

4.
Visualisoimme palvelu-
ympäristösi

Huolehdimme, että fyysiset ja sähköiset palveluympäristösi ja muut palveluelementtisi, markkinointimateriaalisi ja myymälätilasi ovat visuaalisesti yhtenäisiä ja tukevat palvelusi jättämää muistijälkeä.

Tutustu myös muihin palveluihimme:

Saat meiltä asiantuntija-apua markkinointisi ja graafisen suunnittelun tarpeisiisi joko jatkuvana, kuukausisopimukseen perustuvana palveluna tai yksittäisinä projekteina.

Tuemme asiakaslähtöistä markkinointiasi ja myyntiäsi 

Varmistamme, että sinulla on tarvittavat perusasiat kunnossa, jotta pystyt tuottamaan asiakkaitasi kiinnostavaa sisältöä eri kanaviin. Viilaamme myös myynnin argumentit visuaalisesti näyttäviksi myyntiesityksiksi. Palvelujen tuotteistus- ja paketointityössä sekä hyötyjen dollarisoinnissa meillä on käytössämme myös Edisteen koko osaamisarsenaali.

Saat meiltä julkaisuvalmiit asiantuntijablogit, pikaoppaat ja esitteet avaimet käteen -periaatteella. Tuotamme niiden pohjalta viestinnän puheenaiheita esimerkiksi eri some-kanaviin.

Ketterä graafikko ja copywriter palveluksessasi

Teemme myös yksittäisiä graafisia töitä ja tuotamme niihin tarvittaessa notkeat sisällöt. Tuemme viestintääsi mieliin jäävällä infografiikalla ja taitamme esitteesi sekä muut sähköiset ja perinteiset painettavat markkinointimateriaalit visuaalisen ilmeesi mukaisesti nopeasti ja ammattitaitoisesti.

Avaimet käteen -toimituksessa kiteytämme tuotteesi tai palvelusi tarinan esimerkiksi pikaoppaaksi tai esitteeksi. Vastaamme sisällöstä, kuvituksesta ja graafisen ilmeesi mukaisesta ulkoasusta – tai suunnittelemme halutessasi kokonaan uuden ilmeen. Toimitamme sisältöä myös sähköisiin kanaviin.

Vikkelä visualisti

Päivitämme fyysiset palveluympäristösi, kuten myymälä- ja muut asiakastilasi visuaalisen ilmeesi mukaisiksi yhtenäisiksi ja myyviksi kokonaisuuksiksi. Suunnittelemme ja halutessasi myös toteutamme myymälätilan esillepanot, somistukset ja näyteikkunat. Olemme apunasi myös messuosastojen ja näyttelytilojen suunnittelussa.

Yhdistämme sujuvasti visuaalisuuden ja kaupallisuuden – kummastakaan tinkimättä.

Tutustu myös muihin palveluihimme:

Saat meiltä asiantuntija-apua markkinointisi ja graafisen suunnittelun tarpeisiisi joko jatkuvana, kuukausisopimukseen perustuvana palveluna tai yksittäisinä projekteina.

Porkkana

Tuemme asiakaslähtöistä markkinointiasi ja myyntiäsi 

Varmistamme, että sinulla on tarvittavat perusasiat kunnossa, jotta pystyt tuottamaan asiakkaitasi kiinnostavaa sisältöä eri kanaviin. Viilaamme myös myynnin argumentit visuaalisesti näyttäviksi myyntiesityksiksi. Palvelujen tuotteistus- ja paketointityössä sekä hyötyjen dollarisoinnissa meillä on käytössämme myös Edisteen koko osaamisarsenaali.

Saat meiltä julkaisuvalmiit asiantuntijablogit, pikaoppaat ja esitteet avaimet käteen -periaatteella. Tuotamme niiden pohjalta viestinnän puheenaiheita esimerkiksi eri some-kanaviin.

Sveitsiläinen linkkuveitsi

Ketterä graafikko ja copywriter palveluksessasi

Teemme myös yksittäisiä graafisia töitä ja tuotamme niihin tarvittaessa notkeat sisällöt. Tuemme viestintääsi mieliin jäävällä infografiikalla ja taitamme esitteesi sekä muut sähköiset ja perinteiset painettavat markkinointimateriaalit visuaalisen ilmeesi mukaisesti nopeasti ja ammattitaitoisesti.

Avaimet käteen -toimituksessa kiteytämme tuotteesi tai palvelusi tarinan esimerkiksi pikaoppaaksi tai esitteeksi. Vastaamme sisällöstä, kuvituksesta ja graafisen ilmeesi mukaisesta ulkoasusta – tai suunnittelemme halutessasi kokonaan uuden ilmeen. Toimitamme sisältöä myös sähköisiin kanaviin.

Lumihuippuinen vuori

Vikkelä visualisti

Päivitämme fyysiset palveluympäristösi, kuten myymälä- ja muut asiakastilasi visuaalisen ilmeesi mukaisiksi yhtenäisiksi ja myyviksi kokonaisuuksiksi. Suunnittelemme ja halutessasi myös toteutamme myymälätilan esillepanot, somistukset ja näyteikkunat. Olemme apunasi myös messuosastojen ja näyttelytilojen suunnittelussa.

Yhdistämme sujuvasti visuaalisuuden ja kaupallisuuden – kummastakaan tinkimättä.

NÄIN ETENEMME

Lämmittely

Lämmittely

Käymme aloitustyöpajassamme läpi palveluvalikoimasi nykytilan ja valitsemme sopivat kehityskohteet.

Startti

Startti

Vahvistamme asiakasymmärrystä, käymme läpi kohderyhmäsi ja palvelulupauksesi 1–3 työpajassa.

Kiihdytys

Kiihdytys

Hiomme palveluprosessisi yksi kerrallaan asiakaslähtöisiksi ja tasalaatuisiksi. Täydennämme tarvittaessa palveluvalikoimaasi uusilla konsepteilla. Keskimäärin 1–2 työpajaa/palvelu.

Oikopolku

Oikopolku

Muotoilemme asiakaskokemustasi tukevat yhtenäiset palvelumaisemat ja muut palveluelementtisi. Viilaamme myös visuaaliset ohjeistuksesi ja palvelukäsikirjasi. 2–5 työpajaa.

Sinun vuorosi

Sinun vuorosi

Saat meiltä valmiit askelmerkit asiakaslähtöisen yrityskulttuurisi kehittämiseen sekä palvelutarjoomasi ja asiakaslupaustesi ylläpitoon.

NÄIN ETENEMME

Lämmit-tely

Lämmittely

Aloitustyöpajassa käymme läpi palveluvalikoimasi nykytilan ja valitsemme sopivat kehityskohteet.

Startti

Startti

Vahvistamme asiakasymmärrystä, käymme läpi kohderyhmäsi ja palvelulupauksesi 1–3 työpajassa.

Kiihdy-tys

Kiihdytys

Hiomme palveluprosessisi yksi kerrallaan asiakaslähtöisiksi ja tasalaatuisiksi. Täydennämme tarvittaessa palveluvalikoimaasi uusilla konsepteilla. Keskimäärin 1–2 työpajaa/palvelu.

Oiko-polku

Oikopolku

Muotoilemme asiakaskokemustasi tukevat yhtenäiset palvelumaisemat ja muuta palveluelementtisi. Viilaamme myös visuaaliset ohjeistuksesi ja palvelukäsikirjasi. 2–5 työpajaa.

Sinun vuorosi

Sinun vuorosi

Saat meiltä valmiit askelmerkit asiakaslähtöisen yrityskulttuurisi kehittämiseen sekä palvelutarjoomasi ja asiakaslupaustesi ylläpitoon.

NÄIN ETENEMME

Lämmittely

Lämmittely

Käymme aloitustyöpajassamme läpi palveluvalikoimasi nykytilan ja valitsemme sopivat kehityskohteet.

Startti

Startti

Vahvistamme asiakasymmärrystä, käymme läpi kohderyhmäsi ja palvelulupauksesi 1–3 työpajassa.

Kiihdytys

Kiihdytys

Hiomme palveluprosessisi yksi kerrallaan asiakaslähtöisiksi ja tasalaatuisiksi. Täydennämme tarvittaessa palveluvalikoimaasi uusilla konsepteilla. Keskimäärin 1–2 työpajaa/palvelu.

Oikopolku

Oikopolku

Muotoilemme asiakaskokemustasi tukevat yhtenäiset palvelumaisemat ja muuta palveluelementtisi. Viilaamme myös visuaaliset ohjeistuksesi ja palvelukäsikirjasi. 2–5 työpajaa.

Sinun vuorosi

Sinun vuorosi

Saat meiltä valmiit askelmerkit asiakaslähtöisen yrityskulttuurisi kehittämiseen sekä palvelutarjoomasi ja asiakaslupaustesi ylläpitoon.

NÄIN ETENEMME

Lämmittely

Lämmittely

Käymme aloitustyöpajassamme läpi palveluvalikoimasi nykytilan ja valitsemme sopivat kehityskohteet.

Startti

Startti

Vahvistamme asiakasymmärrystä, käymme läpi kohderyhmäsi ja palvelulupauksesi 1–3 työpajassa.

Kiihdytys

Kiihdytys

Hiomme palveluprosessisi yksi kerrallaan asiakaslähtöisiksi ja tasalaatuisiksi. Täydennämme tarvittaessa palveluvalikoimaasi uusilla konsepteilla. Keskimäärin 1–2 työpajaa/palvelu.

Oikopolku

Oikopolku

Muotoilemme asiakaskokemustasi tukevat yhtenäiset palvelumaisemat ja muuta palveluelementtisi. Viilaamme myös visuaaliset ohjeistuksesi ja palvelukäsikirjasi. 2–5 työpajaa.

Sinun vuorosi

Sinun vuorosi

Saat meiltä valmiit askelmerkit asiakaslähtöisen yrityskulttuurisi kehittämiseen sekä palvelutarjoomasi ja asiakaslupaustesi ylläpitoon.

OSAAJAMME PALVELUKSESSASI

OTA YHTEYTTÄ!

Kerromme lisää ratkaisuistamme, joilla tuemme organisaatiosi asiakaslähtöisyyden kasvua ja mieliinjäävien palvelukokemusten rakentamista.

Hanna Apunen

AD, palvelumuotoilija
+358 41 431 7130
hanna.apunen@octante.fi

Tule käymään!

Octante
Siemenkuja 2 B, kolmas kerros
00700 Helsinki

Lähetä postia!

Octante
Huhtatie 16
00700 Helsinki