Kaipaavatko palvelusi piristysruisketta? Käymme läpi palvelutarjoomasi ja varmistamme, että palvelusi ja tuotteesi ovat elinvoimaisia ja asiakkaidesi tarpeita vastaavia. Poistamme myös palvelutuotantosi pullonkauloja ja sujuvoitamme palveluprosessejasi.
1. Nykyisen palvelutarjoomasi arviointi
Ilman selkeitä tavoitteita palvelutarjoomasi yhtenäisyyden ja kattavuuden hallinta voi käydä haasteelliseksi. Ensimmäiseksi kannattaakin rajata, mihin asiakastarpeisiin haluat vastata.
Kun tavoitteet ja kohderyhmät ovat selkeät, voimme arvioida miten hyvin palvelutarjoomasi täyttää esimerkiksi asiakaslähtöisyyden vaatimukset tai tunnistetut asiakastarpeet. Palveluvalikoimasi tulee myös tukea valitsemaasi strategiaa. Johdonmukainen palvelutarjooma tukee myös asiakkaasi mielikuvia yrityksesi osaamisesta.
2. Uusien asiakaslähtöisien palvelukonseptien suunnittelu ja muotoilu
Jos palveluvalikoimassasi on selkeitä puutteita, autamme sinua uusien palvelukonseptien tai lisäpalvelujen suunnittelussa ja muotoilussa. Voit myös täydentää tarjoomaasi osaavan verkostosi kautta – kaikkea ei tarvitse aina tehdä itse. Tärkeintä on, että asiakas saa tarvitsemansa palvelut vaivattomasti ja yhdeltä luukulta.
3. Olemassa olevien palvelujen kehittäminen
Arvioimme halutessasi myös nykyisten palveluidesi yksityiskohtia, kuten asiakaslähtöisyyttä, palvelupolun sujuvuutta ja palvelutuotantosi laatua. Autamme sinua kehittämään myös palveluidesi sisältöä, saavutettavuutta, tasalaatuisuutta ja kannattavuutta.
1. Nykyisen palvelutarjoomasi arviointi
Ilman selkeitä tavoitteita palvelutarjoomasi yhtenäisyyden ja kattavuuden hallinta voi käydä haasteelliseksi. Ensimmäiseksi kannattaakin rajata, mihin asiakastarpeisiin haluat vastata.
Kun tavoitteet ja kohderyhmät ovat selkeät, voimme arvioida miten hyvin palvelutarjoomasi täyttää esimerkiksi asiakaslähtöisyyden vaatimukset tai tunnistetut asiakastarpeet. Palveluvalikoimasi tulee myös tukea valitsemaasi strategiaa. Johdonmukainen palvelutarjooma tukee myös asiakkaasi mielikuvia yrityksesi osaamisesta.
2. Uusien asiakaslähtöisien palvelukonseptien suunnittelu ja muotoilu
Jos palveluvalikoimassasi on selkeitä puutteita, autamme sinua uusien palvelukonseptien tai lisäpalvelujen suunnittelussa ja muotoilussa. Voit myös täydentää tarjoomaasi osaavan verkostosi kautta – kaikkea ei tarvitse aina tehdä itse. Tärkeintä on, että asiakas saa tarvitsemansa palvelut vaivattomasti ja yhdeltä luukulta.
3. Olemassa olevien palvelujen kehittäminen
Arvioimme halutessasi myös nykyisten palveluidesi yksityiskohtia, kuten asiakaslähtöisyyttä, palvelupolun sujuvuutta ja palvelutuotantosi laatua. Autamme sinua kehittämään myös palveluidesi sisältöä, saavutettavuutta, tasalaatuisuutta ja kannattavuutta.