Palveluympäristö on usein aineettoman palvelusi tärkein ja ainoa asiakkaallesi näkyvä muoto. Siksi ei ole yhdentekevää, millaista viestiä se välittää. Fyysinen ja sähköinen palveluympäristö ovat ydinasemassa asiakaskokemuksesi muodostumisessa. Palvelutilanteessa syntynyt fiilis jää mieleen – hyvässä ja pahassa. Mitä asiakkaasi näkee, kuulee, kokee ja ennen kaikkea tuntee asioidessaan kanssasi eri kanavissa?
Kivijalkamyymälä, sähköinen verkkokauppa tai toimiston neuvotteluhuone – kaikki vaikuttavat asiakkaasi kokemukseen ja muistijälkeen. Hiottu ja visuaalisesti hallittu fyysinen tai sähköinen palveluympäristö sekä siihen visuaalisesti yhdistyvät muut palveluelementit auttavat sinua luomaan erottuvia asiakaskokemuksia ja jättämään pysyviä muistijälkiä. Yhtenäinen ulkoasu ja sisältö tukevat myös palvelu- ja brändiviestisi muistiin painumista.
Autamme sinua muotoilemaan jokaisesta asiakaspolkusi kohtaamispisteestä visuaalisesti mieliinjäävän ja brändilupaustasi tukevan kokonaisuuden. Saat meiltä valmiit suunnitelmat eri palveluympäristöjesi ja kanaviesi visuaalisuuden kehittämiseen sekä asiakaslähtöisyyden parantamiseen. Halutessasi uudistamme koko brändi- tai yritysilmeesi.
Visualisoimme ja yhtenäistämme yksittäiset palveluelementtisi, kuten fyysiset ja sähköiset palveluympäristösi. Varmistamme, että välität kaikilla palvelusi osa-alueilla – myymälätiloista markkinointimateriaaleihin – brändi- ja palvelumielikuvaasi tukevaa visuaalista viestiä.
1.
Yhtenäistämme visuaaliset viestisi
Onhan yrityksesi visuaalinen ilme yhtenäinen ja tunnistettava kaikissa kanavissa ja asiakkaasi saa samanarvoisen palvelukokemuksen asiointitavasta riippumatta? Varmistamme, että palvelusi välittyy kirkkaasti ja tunnistettavasti niin fyysisissä kuin sähköisissä kohtaamisissa. Tavoitteenamme on hallittu ja yhtenäinen asiakaskokemus kanavasta ja asiointitavasta riippumatta.
2.
Päivitämme fyysiset palveluympäristösi
Muotoilemme tarvittaessa uudelleen fyysiset palveluympäristösi, kuten myymälä- tai asiakaspalvelutilat, sujuvaa, asiakaslähtöistä palvelua ja myyntiä tukeviksi. Huolehdimme, että yrityksesi visuaalinen ilme ja brändiviesti välittyvät myös fyysisissä ympäristöissä tavoitteiden mukaisesti. Poistamme ostamisen esteitä ja kompastuskiviä asiakkaasi kokemuspolulta.
3.
Hiomme ohjeistuksesi
Päivitämme tarvittaessa myös brändikäsikirjasi sekä graafiset ohjeistuksesi ja tuotamme yrityksellesi räätälöidyn visuaalisen markkinoinnin käsikirjan, joka täydentää palvelukäsikirjan ohjeistuksia palveluympäristöjen visuaalisen hallinnan osalta. Visuaalisen markkinoinnin käsikirjan ohjeilla säilytät esimerkiksi myymälätilasi visuaalisen yhtenäisyyden linjassa muiden palveluympäristöjesi kanssa.
1.
Yhtenäistämme visuaaliset viestisi
Onhan yrityksesi visuaalinen ilme yhtenäinen ja tunnistettava kaikissa kanavissa ja asiakkaasi saa samanarvoisen palvelukokemuksen asiointitavasta riippumatta? Varmistamme, että palvelusi välittyy kirkkaasti ja tunnistettavasti niin fyysisissä kuin sähköisissä kohtaamisissa. Tavoitteenamme on hallittu ja yhtenäinen asiakaskokemus kanavasta ja asiointitavasta riippumatta.
2.
Päivitämme fyysiset palveluympäristösi
Muotoilemme tarvittaessa uudelleen fyysiset palveluympäristösi, kuten myymälä- tai asiakaspalvelutilat, sujuvaa, asiakaslähtöistä palvelua ja myyntiä tukeviksi. Huolehdimme, että yrityksesi visuaalinen ilme ja brändiviesti välittyvät myös fyysisissä ympäristöissä tavoitteiden mukaisesti. Poistamme ostamisen esteitä ja kompastuskiviä asiakkaasi kokemuspolulta.
3.
Hiomme ohjeistuksesi
Päivitämme tarvittaessa myös brändikäsikirjasi sekä graafiset ohjeistuksesi ja tuotamme yrityksellesi räätälöidyn visuaalisen markkinoinnin käsikirjan, joka täydentää palvelukäsikirjan ohjeistuksia palveluympäristöjen visuaalisen hallinnan osalta. Visuaalisen markkinoinnin käsikirjan ohjeilla säilytät esimerkiksi myymälätilasi visuaalisen yhtenäisyyden linjassa muiden palveluympäristöjesi kanssa.