Kirkastamme palvelusi yli 20 vuoden kokemuksella
Kirkastamme palvelusi yli 20 vuoden kokemuksella

Graafikko Hanna Apunen ja tuotteistaja Antti Apunen perustivat Octanten 2000-luvun alussa palvelujen tuotteistuspajaksi, jossa myös lopputuloksen visualisoinnilla oli tärkeä rooli. Vuosien mittaan varsinainen tuotteistustoiminta siirtyi emoyhtiöömme Ediste Oy:hyn. Me Octantella olemme keskittyneet palvelutuotannon muihin osa-alueisiin, kuten palvelujen muotoiluun, asiakaskokemuksen parantamiseen ja palveluympäristöjen visualisointiin. Teemme edelleen läheistä yhteistyötä Edisteen kanssa ja jaamme yhteiset asiantuntijat ja tilat.

Osaajamme

Hanna Apunen

Olen pitkän linjan graafikko, palvelumuotoilija ja tuotteistaja. Valmistuin 90-luvulla alun perin vaatesuunnittelijaksi ja muutaman freelancer-teatteripuvustajana viettämäni vuoden jälkeen siirryin säännölliseen päivätyöhön lääkemainontaan erikoistuneen mainostoimiston graafikoksi.

Vuodesta 2001 asti olen ollut yksityisyrittäjä. Graafikon työni ovat laajentuneet Edisteen monipuolisissa tuotteistushommissa muun muassa palvelumuotoiluun, sisällöntuotantoon ja strategiseen suunnitteluun.

Uuden oppiminen on intohimoni. Olen opiskellut vuosien varrella työn ohessa muun muassa markkinointia, taidehistoriaa, estetiikkaa, filosofiaa, ympäristönsuojelua ja viime vuosina myös palvelumuotoilua, tuotantotaloutta sekä tulevaisuudentutkimusta.

Elisa Laaksonen

Olen visuaalisen markkinoinnin moniosaaja, jolta löytyy vankka työkokemus kaupan alalta sekä asiakaspalvelutehtävistä.

Valmistuin 2007 kulttuurituottajaksi (AMK), erikoistuen tapahtuma- ja teatterituotantoihin. Myöhemmin olen täydentänyt ammattitaitoani suorittamalla työn ohessa markkinointiviestinnän ammattitutkinnon sekä palvelumuotoilun perusopinnot.

NÄIN ETENEMME

Lämmittely

Lämmittely

Käymme aloitustyöpajassamme läpi palveluvalikoimasi nykytilan ja valitsemme sopivat kehityskohteet.

Startti

Startti

Vahvistamme asiakasymmärrystä, käymme läpi kohderyhmäsi ja palvelulupauksesi 1–3 työpajassa.

Kiihdytys

Kiihdytys

Hiomme palveluprosessisi yksi kerrallaan asiakaslähtöisiksi ja tasalaatuisiksi. Täydennämme tarvittaessa palveluvalikoimaasi uusilla konsepteilla. Keskimäärin 1–2 työpajaa/palvelu.

Oikopolku

Oikopolku

Muotoilemme asiakaskokemustasi tukevat yhtenäiset palvelumaisemat ja muut palveluelementtisi. Viilaamme myös visuaaliset ohjeistuksesi ja palvelukäsikirjasi. 2–5 työpajaa.

Sinun vuorosi

Sinun vuorosi

Saat meiltä valmiit askelmerkit asiakaslähtöisen yrityskulttuurisi kehittämiseen sekä palvelutarjoomasi ja asiakaslupaustesi ylläpitoon.

NÄIN ETENEMME

Lämmit-tely

Lämmittely

Aloitustyöpajassa käymme läpi palveluvalikoimasi nykytilan ja valitsemme sopivat kehityskohteet.

Startti

Startti

Vahvistamme asiakasymmärrystä, käymme läpi kohderyhmäsi ja palvelulupauksesi 1–3 työpajassa.

Kiihdy-tys

Kiihdytys

Hiomme palveluprosessisi yksi kerrallaan asiakaslähtöisiksi ja tasalaatuisiksi. Täydennämme tarvittaessa palveluvalikoimaasi uusilla konsepteilla. Keskimäärin 1–2 työpajaa/palvelu.

Oiko-polku

Oikopolku

Muotoilemme asiakaskokemustasi tukevat yhtenäiset palvelumaisemat ja muuta palveluelementtisi. Viilaamme myös visuaaliset ohjeistuksesi ja palvelukäsikirjasi. 2–5 työpajaa.

Sinun vuorosi

Sinun vuorosi

Saat meiltä valmiit askelmerkit asiakaslähtöisen yrityskulttuurisi kehittämiseen sekä palvelutarjoomasi ja asiakaslupaustesi ylläpitoon.

NÄIN ETENEMME

Lämmittely

Lämmittely

Käymme aloitustyöpajassamme läpi palveluvalikoimasi nykytilan ja valitsemme sopivat kehityskohteet.

Startti

Startti

Vahvistamme asiakasymmärrystä, käymme läpi kohderyhmäsi ja palvelulupauksesi 1–3 työpajassa.

Kiihdytys

Kiihdytys

Hiomme palveluprosessisi yksi kerrallaan asiakaslähtöisiksi ja tasalaatuisiksi. Täydennämme tarvittaessa palveluvalikoimaasi uusilla konsepteilla. Keskimäärin 1–2 työpajaa/palvelu.

Oikopolku

Oikopolku

Muotoilemme asiakaskokemustasi tukevat yhtenäiset palvelumaisemat ja muuta palveluelementtisi. Viilaamme myös visuaaliset ohjeistuksesi ja palvelukäsikirjasi. 2–5 työpajaa.

Sinun vuorosi

Sinun vuorosi

Saat meiltä valmiit askelmerkit asiakaslähtöisen yrityskulttuurisi kehittämiseen sekä palvelutarjoomasi ja asiakaslupaustesi ylläpitoon.

NÄIN ETENEMME

Lämmittely

Lämmittely

Käymme aloitustyöpajassamme läpi palveluvalikoimasi nykytilan ja valitsemme sopivat kehityskohteet.

Startti

Startti

Vahvistamme asiakasymmärrystä, käymme läpi kohderyhmäsi ja palvelulupauksesi 1–3 työpajassa.

Kiihdytys

Kiihdytys

Hiomme palveluprosessisi yksi kerrallaan asiakaslähtöisiksi ja tasalaatuisiksi. Täydennämme tarvittaessa palveluvalikoimaasi uusilla konsepteilla. Keskimäärin 1–2 työpajaa/palvelu.

Oikopolku

Oikopolku

Muotoilemme asiakaskokemustasi tukevat yhtenäiset palvelumaisemat ja muuta palveluelementtisi. Viilaamme myös visuaaliset ohjeistuksesi ja palvelukäsikirjasi. 2–5 työpajaa.

Sinun vuorosi

Sinun vuorosi

Saat meiltä valmiit askelmerkit asiakaslähtöisen yrityskulttuurisi kehittämiseen sekä palvelutarjoomasi ja asiakaslupaustesi ylläpitoon.

OSAAJAMME PALVELUKSESSASI

OTA YHTEYTTÄ!

Kerromme lisää ratkaisuistamme, joilla tuemme organisaatiosi asiakaslähtöisyyden kasvua ja mieliinjäävien palvelukokemusten rakentamista.

Hanna Apunen

AD, palvelumuotoilija
+358 41 431 7130
hanna.apunen@octante.fi

Tule käymään!

Octante
Siemenkuja 2 B, kolmas kerros
00700 Helsinki

Lähetä postia!

Octante
Huhtatie 16
00700 Helsinki